דרעי: "ליברמן בגד בצורה הכי קשה, מקורביו החרדים גרמו לנזק קשה"

אסתי פלד 1 Comment on דרעי: "ליברמן בגד בצורה הכי קשה, מקורביו החרדים גרמו לנזק קשה"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התראיין ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן | על שיתוף הפעולה עם ליברמן בכל הארץ. האם היה הסכם עם ליברמן על חוק הגיוס תמורת ליאון. המשא ומתן עם מול ליברמן והדרישות ההזויות | האזינו

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו״ר ש״ס שר הפנים אריה דרעי התראיין ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, דרעי סיפר על תהליך המו"מ מול הליכוד וליברמן העבודה עם ליברמן בכל הארץ, וההכנות לקראת הבחירות הקרובות.

מה שחשף לוין היה רק קצת:  "בפגישה הראשונה שלי אחרי הבחירות אצל רה״מ, הוא התעקש שיש לו מידע מוצק על תוכניות ליברמן לא לתת לו להקים ממשלה. הוא דרש דברים הזויים! בנוסף לכל מה שחשף יריב לוין הוא ביקש עוד דברים רבים: תקציב הזוי של 2 מיליארד שקל, מינוי שגרירים והקמת רדיו רוסי. זה דרישות למפלגה של 15 מנדטים".

המקורבים גרמו לנזק קשה: "ליברמן קיבל מהציבור החרדי שיתו״פ שנמשך 25 שנה. הוא קיבל כניסה לציבור החסידי, הליטאי והספרדי. הוא מוקף בחרדים מכל המגזרים. עבדנו איתו יחד בעשרות רשויות ובסוף הוא בגד בצורה הכי קשה. לצערי היו חרדים שעבדו עם מקורבי ליברמן והציעו להם פשרות בשם כל החרדים. הם גרמו לנזק קשה".

לא היה תנאי עם ליברמן תמורת ליאום על הגיוס: "לא היה תנאי עם ליברמן על הגיוס בתמורה לליאון, אבל כן אני אמרתי אישית לרבנים בבחירות שכדאי לתמוך בליאון גם כי הוא אדם רציני ויר״ש וגם כי ליברמן יידע להכיר טובה כנגד".

גם על תאריך הבחירות לא הסכמנו: "התעקשתי שלא ייקבעו תאריך לבחירות באלול כדי לא לפגוע בעולם הישיבות. אבל ליברמן התעקש והצהיר בגלוי: מה שטוב לש״ס לי טוב הפוך. ניסינו גם לדחות לאחרי החגים ורה״מ סירב בתוקף".

האזינו לריאיון המלא:

צילום: פלאש 90


1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בחירות באלול הם נזק גדול לציבור החרדי ובפרט לבני הישיבות, ומי יודע מה יותר חמור.